guardian Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 är det nån som har rainbow six: rogue spear? nån som vill köra över internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 har det, ägde förr i tiden på MP, hade en modifierad Bunker bana som jag lirade co-op på, 100 terrorister, och jag tog kanske 90 av dom när vi var ca 6 pers som samrbetade men nu kör jag det inte längre, lite föråldrat faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 är det nån som har rainbow six: rogue spear? nån som vill köra över internet? jag brukade lira det.. Men spelet har blivit **ck** up .. Och jag orkar inte köpa nytt.. För att jag ska köpa ett nytt Half-life.. Så jag kan lira på min andra dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 har det, ägde förr i tiden på MP, hade en modifierad Bunker bana som jag lirade co-op på, 100 terrorister Ehhh... man kunde väl bara lira med 50 terrorister?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Haha!!! RS! Mitt favoritspel för några månader sen, jag ägde på det, faktiskt. Jag brukade lira på Gamespy Arcade... Och var med i en "klan" som vann ligan typ 2 gånger. Vann en gång en "award" för mest kills den "cyclen". (cycle, typ säsong). Fan vad kul det var... Förr. Testade det för några dagar sen, för det var folk som tjatade på mig att jag skulle komma tillbaka, fan vad jag suger nu. Men men. Guardian, PMa mig om du vill lira nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Haha!!! RS! Mitt favoritspel för några månader sen, jag ägde på det, faktiskt. Jag brukade lira på Gamespy Arcade... Och var med i en "klan" som vann ligan typ 2 gånger. Vann en gång en "award" för mest kills den "cyclen". (cycle, typ säsong). Fan vad kul det var... Förr. Testade det för några dagar sen, för det var folk som tjatade på mig att jag skulle komma tillbaka, fan vad jag suger nu. Men men. Guardian, PMa mig om du vill lira nån gång. okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Ehhh... man kunde väl bara lira med 50 terrorister?? den var ju mddad körde på svåraste svårighetsgraden också, glömde säga detförut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 den var ju mddad körde på svåraste svårighetsgraden också, glömde säga detförut Och lite blygsam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag tycker det är lite knäppt spel Tycker inte om spel där man måste sätta ut Waypoint ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag tycker det är lite knäppt spel Tycker inte om spel där man måste sätta ut Waypoint ! du måste ju inte göra det, du kan ju alltid köra solo eller en grupp i taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Joo, jag vet ! Men man ser ju inte vanet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Eller annars kan du ju köra Multiplayer (enda skälet till att jag nånsin spelade det). Det suger Single Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Blir lite sugen nu ! Berätta lite vad det går ut på ? Är man i grupper som ska döda så man måste bestämma först hur man ska gå, eller är det Counter-Strike liknande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jepp! det Suger i SP jag kör inte längre (inte ofta iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 I Multiplayer så får man väl göra typ vad man vill, som CS. Lite drygare än CS, iofs. Man måste ha lite "tactics", för att vara bra. Det GÅR inte att bara springa omkring och skjuta vilt omkring sig, som i CS, t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 I Multiplayer så får man väl göra typ vad man vill, som CS. Lite drygare än CS, iofs. Man måste ha lite "tactics", för att vara bra. Det GÅR inte att bara springa omkring och skjuta vilt omkring sig, som i CS, t.ex. Okey, får se om jag installera det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 i MP så måste det ju inte vara så mycket takigt, men det finns ju tre lägen, co-op, survival och teamgame. På co-op lirar man vanliga banor, som hostage rescue, eller bara terrorist hunt tex. Sen på teamgame och survival så är det bara att skjuta på allt du ser. En sak med RS är att man dör efter bara några få skott, så det är inte som i CS där man klarar några skott inann man dör. blir du skjuten i benet kan du inte springa, och sedan om dom skjuter dig en gång till kan du räkna dig själv som död eller wounded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Körde lite nyss ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Raven shield e ju mkt roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Stoffe: Beror på om man lirade Rogue Spear innan. Om man gjorde det så tycker man (oftast) inte att Raven Shield är kul. Men, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts