Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Känner nån till något fildelnings program förutom Kazaa och dc? för jag kan inte ha kazaa på min data eftersom man får så mycket virus igenom det, och min upkopling är för seg för dc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Mitt tips är att itne skaffa något fildelningsprogram, men eftersom du ändå inte kommer lyssna på mig ( ) så kan jag iaf svara på frågan! Finns något som heter Grokster. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Känner nån till något fildelnings program förutom Kazaa och dc? för jag kan inte ha kazaa på min data eftersom man får så mycket virus igenom det, och min upkopling är för seg för dc. Vad har du för uppkoppling då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 jag trodde att det var så att man inte fick prata fildelnings prog..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 jag trodde att det var så att man inte fick prata fildelnings prog..... Fildelningsprogram är ju inte WareZ! Så det borde man väll få fråga om, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Tycker att, eftersom alla inte använder fildelningsprogram till att tanka warez så borde man få snacka Fildelningsprogram... BTT: Vet inte något annat fildelningsprogram än Direct Connect, och KaZaA och dom... Men jag vet ett program som man säkert kan kalla för Fildelningsprogram. Vet dock inte om detta räknas som "warez", men Bit Torrent är bra. (Är dock inte alls likt KaZaA och DC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Vad har du för uppkoppling då? 33 kbit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 33 kbit Ojdå... ... har inte så mycket mer att säga än att du har rätt ang. DC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 k.. ett e shareaza man hittar int så mycket men de e bra att ladda ner bittorrent filer me.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Mitt tips är att itne skaffa något fildelningsprogram, men eftersom du ändå inte kommer lyssna på mig ( ) så kan jag iaf svara på frågan! Finns något som heter Grokster. fick en massa virus och gator när jag laddade ner det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 bit trorrent e jävligt bra,,,vilken sida använder ni som har bittrorent? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 bit trorrent e jävligt bra,,,vilken sida använder ni som har bittrorent? får tyvärr inte säga det eftersom warez är förbjudet! den som länkar till en warez sida här får en varning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 ooooooo....e de så ni kör...kan bara säga att min börjar på s och sltar på a...hahahah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Varför ge sig in på diskussioner kring fuldelningsprogram överhuvudtaget? Det slutar ändå alltid med att någon "råkar" försäga sig. Ingen varning den här gången dock. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts