BigBear Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Windows XP Pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Windows 98 Second Edition, tycker det funkar helt ok... Fast just nu sitter jag på morsans XP Pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 DOS, så klart! Kul att bara spela DOS-spel dagarna i ända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Kul att bara spela DOS-spel dagarna i ända. Man kan ju gå bort från datorn också! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Man kan ju gå bort från datorn också! ( ) A men a du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Windows 98 Second Edition, tycker det funkar helt ok... Fast just nu sitter jag på morsans XP Pro... Jag kör också 98 Second Edition.. Fast det e någon jävla bugg.. som gör att datan inte vill stängas av ibland. :'( Så jag måste slä av strömbrytaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 XP använder jag MEST, men då jag har linux så använder jag det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag kör också 98 Second Edition.. Fast det e någon jävla bugg.. som gör att datan inte vill stängas av ibland. :'( Så jag måste slä av strömbrytaren. Det råkade jag också ut för många gånger när jag hade 98 SE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Det råkade jag också ut för många gånger när jag hade 98 SE. Samma här, verkar vara en standardbugg i 98. fast det är ju inte så mycket att orda om, man behöver bara stänga av manuellt när det inträffar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Men då vill den väl köra autoscan när man startar den igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Men då vill den väl köra autoscan när man startar den igen eller? JApp det vill den j*veln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Förut använde man w2k Då sa man "Windows XP. det liknar bara en lekstuga" fast sen blev man fäst vid den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) WinXP på Pentium4:an. På Pentium2:an kör jag Win98 och Linux: Mandrake. Funderar på att göra mig av med linux. Edit: Såg lite konstigt ut där Redigerad 1 november, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 På "min" dator har jag Windows XP: Home Edition . men på den jag surfar på är det ME . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Jag har xp Nu kanske ni tycker jag är efter vilket jag kanske är men vad är linux för´nå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Jag har xp Nu kanske ni tycker jag är efter vilket jag kanske är men vad är linux för´nå en Operativsystem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 en Operativsystem ETT operativsystem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Jag har xp Nu kanske ni tycker jag är efter vilket jag kanske är men vad är linux för´nå Jag ska försöka förklara det så enkelt som möjligt: Linux är en gratis kernel, som är skapad av Linus Torvald. En kernel är ett måste för att kunna använda en dator, det är den som komunicerar med hårdvaran, t.ex. matar ut cd:n när man ber om det. Med hjälp av denna kernel har många personer och företag skapat olika operativsystem, som även dom är gratis. (I de flesta fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 ETT operativsystem ehh :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 hehe...jag använder ME. Kan inte vara utan alla felmedelanden efter man spelat 2-3 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts