PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Kanske "Warez Version" Men... allvarligt. Om den inte har haft premiär... Nånstans i världen, så är det nog rätt svårt att få tag i den... Om inte nån som hade det färdiga exemplaret läckt ut det, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Kanske "Warez Version" nej kanske "Presenter från mormor version" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 det kan alltdi vara ett stulet ex det har hännt förut att dom har stulit exempel och laggt ut dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 mm... min kompis ''fick tag i'' sagan om dom 2 tornen långt innan den hade premiär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Min farsa köpte 'Ali' på DVD i Thailand flera månader innan premiären. Ali är en film om Mohammad Ali där Will Smith är huvudrollen...! Den filmen har jag inte hört så mycket om här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jaha,men min pappa kan köpa hur många filmer som helst till mig,han äger faktiskt en el affär i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jaha,men min pappa kan köpa hur många filmer som helst till mig,han äger faktiskt en el affär i Göteborg Jaså...Vilken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Lundby El,du bodde i Majorna va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Lundby El,du bodde i Majorna va? Oj då det var den jag och mina kopisar trasha sönder totalt. Sorry Hoggert. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Lundby El,du bodde i Majorna va? Nej... jag bor i Tynnered, Västra Frölunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Oj då det var den jag och mina kopisar trasha sönder totalt. Sorry Hoggert. :"> Var du ironisk där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Var du ironisk där? Antagligen! Annars skulle han nog inte avslöja sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts