Arman Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Skulle bara tipsa om Matrix idag! Matrix - 30 oktober 21.00 ZTV PS: Nu kan du skriva ut sidan genom att trycka CTRL+P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 bra! såg lite av matrix (den nya) i går du har alltid lol smiliesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 du har alltid lol smiliesen Undrar också varför du (Arman) alltid tar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Asså... är det en lol-smilis...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Asså... är det en lol-smilis...! jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Bra att du sa det, annars skulle jag missat den.. kommer ändå missa den, ska hämta min nya hund.. iaf början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Bra att du sa det, annars skulle jag missat den.. kommer ändå missa den, ska hämta min nya hund.. iaf början hundar är för härliga va är de för ras?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Kanske inte alla som gillar filmen jag kommer föreslå att ni ska se men det är: Terror på Elm Street 3 - Freddy's Återkomst(A Nightmare on Elm Street 3 - Dream Warrior) på Kanal5 på Lördag Kl. 01.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) hundar är för härliga va är de för ras?? Tror ni jag hinner komma tillbaka till 21 om jag åker nu och hämtar den? ( från örebro till nånstans i dalarna ).. kariya: pudel =) *edit* Tog ju inte så lång tid, hemma nu =) Redigerad 31 oktober, 2003 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Warmedal: Jodå... Du hinner nog, tror jag? Eller, inte om ni ska vara där och kela med hunden och grejer, innan ni tar hem den (som jag tycker att man bör göra, med tanke på att hunden lämnar sin familj etc). Men du lär väl iallafall hinna till 21:30. Tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Tror ni jag hinner komma tillbaka till 21 om jag åker nu och hämtar den? ( från örebro till nånstans i dalarna ).. kariya: pudel =) du kan låna min nya porsche 911 turbo, intercooler som é trimmad. och köra fort, skulle snuten komma kan du låna min M4 karbin (sorry, kunde inte låta bli och spamma ) Redigerad 31 oktober, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 JAg ska se en Matrix likanade film på Canal+ Kung Pow:Enter The Fist,parodi på action,Kung Fu filmer Verkar asrolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 JAg ska se en Matrix likanade film på Canal+ Kung Pow:Enter The Fist,parodi på action,Kung Fu filmer Verkar asrolig Nej fy fan!!! Inte kung pow..!?!?!? Fy fan vilken rutten humor dom har..!! Satt o kollade på det under ett LAN i helgen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hadde du också LAN i helgen? Vi hadde det från Söndag till måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Kanske inte alla som gillar filmen jag kommer föreslå att ni ska se men det är: Terror på Elm Street 3 - Freddy's Återkomst(A Nightmare on Elm Street 3 - Dream Warrior) på Kanal5 på Lördag Kl. 01.50 Hrm... Idag är det även Terror på Elm Street på Kanal 5 kl 2.50... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 f*n nu e're paus på matrix känns kungligt att skriva "under" filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 såg lite av matrix (den nya) i går 'Reloaded' eller 'Revolutions'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 'Reloaded' eller 'Revolutions'? Antagligen Reloaded eftersom revolutions inte har haft världspremiär än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Antagligen Reloaded eftersom revolutions inte har haft världspremiär än. Kanske "Warez Version" Redigerad 31 oktober, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag tycker att Kung pow e SKIT ROLIG det e min favvo film . nån som vet om det kommer att komma en ny film med han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts