Oskar3 Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag ska köpa Gta VC på PC och undrar om det är svårt att göra mods eller ladda hem!? kan någon ge mig en uppfattning hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Att göra mods kan vara svårt, men det beror på vad man ska göra för mod. att ladda hem mods är enkelt.. bara gå in på tex, gta3.net, Vicecity Center, Codename vicecity eller något.. sen är det bara att läsa readme filen som kommer med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oskar3 Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Men om jag ska göra en bil! är det svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Ja det är svårt, iaf om du ska göra om modellen. Läs lite guider för hur man anvnder Zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts