Arman Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Vad tycker ni om den nya versionen då? Eran webbläsare måste stödja PNG-formatet! arma[N] Tech version 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) Here are some links who is a part of the A-Tech Community Microsoft Nullsoft Google Search Engine Volvo Corporation Do you want to join the community, contact us here Vad då "part of the A-tech Community"? Du kan ju inte bra skriva så på din hemsida utan att ha fått deras tillåtelse, vilket jag inte tror att du har? Redigerad 30 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Vad då "part of the A-tech Community"? Du kan ju inte bra skriva så på din hemsida utan att ha fått deras tillåtelse, vilket jag inte tror att du har? Microsoft och Nullsoft vet ingenting om A-Tech men Google och Volvo däremot vet det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Hmm... det står A-Tech på min nya mus... eller det ser mer ut som A4-Tech... men vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Hmm... det står A-Tech på min nya mus... eller det ser mer ut som A4-Tech... men vafan. Hehe... jag hade också en mus i det märket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Microsoft och Nullsoft vet ingenting om A-Tech men Google och Volvo däremot vet det! Jo men dom har väl inget samband med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Ursäkta men va är det där för sida? liksom ja ser inte va den är tillför fast det är kasnke för ja inte är så haj på det här =/ Btw den där bilden med 2 pilar som kryssar...... ja har gjort en precis likadan på en bildlektion Redigerad 31 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Arman, har du nått företag eller, verkar som de eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Sambandet mellan Volvo och A-Tech är att jag har låtit Volvo skicka mig material som bilder, broschyrer och annat till A-Tech. Adressen går hem till mig...! Med Google har jag bara accepterat att låta dem ha en sökmotor via en A-Tech sida som A-Tech Search A-Tech är bara ett påhittat företag som jag har gjort och kommer göra på riktigt! Jag har tryckt en massa t-shirts med loggan på och gjort skyltar med A-Tech på. Jag försöker få en massa frivilliga som vet något om bildesign och arkitektur för att senare lägga ut deras bilder på internet. För några månader skickade GM Europa (General Motors) ett paket med broschyrer av den nya Cadillac CTS och för att vara ärlig så hade jag ingen aning om hur den hade kommit men det stog iallfall A-Technologies på brevet...! Jag hade väl råkat godkänna något innan på internet. Ska försöka vara lite mer försiktig! Förstår ni nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 jora, nu fattar vi (jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 jora, nu fattar vi (jag iaf) Vad bra...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Roger that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Roger that råger heter ern kompis jag hade bnär jag bar liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 råger heter ern kompis jag hade bnär jag bar liten! Min Farsa heter "Roger".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 verkar som du är kär i windows XP ikoner , och detta Download the new Windows Media 9 series from Microsoft right now on A-Tech! och download länken går till microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 verkar som du är kär i windows XP ikoner , och detta och download länken går till microsoft Men det är kanske Microsofts vara...! Jag gör till och med gratisreklam för dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts