LunCh Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 God Morgon! I går när jag surfade runt så blev det bara skit liten text på nästan alla hemsidor som jag är inne på. Vet nån hur man tar gör störe text igen. Så här ser det ut: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/mina/text.JPG Tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Visa>Textstorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 uppe i tabbarna där på explorern ta visa>textstorlek>mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Man tackar pojkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Eller om du har scroll på din mus så kan du hålla in Ctrl och scrolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jobbigt det där, ska ta och låsa textstorleken på GTAsajten nångång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts