Pico Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 När jag var 2 månader gammal lämnade min familj mig! Men jag bor med nåra luffare nu så jag klarar mig även om deras dator suger! Fy satan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 (redigerad) Men oftas sant.. Min brorsdotter är här, hon är snart två månader gammal, hon kan inte prata, hon bara joddlar, kan inte krypa, dricker bröstmjölk.. Redigerad 2 november, 2003 av Scraw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 (redigerad) Jo du Tommy det där lät ju troligt. Redigerad 2 november, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Verkligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 intressanta ämnen ni snackar om här...kanske denna blir låst snart om man inte skärper sig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 den kommer bli låst i velket fall som helst nån som minns det hära Jag minns när förra vardagssnack blev låst för ett tag sen, då var ämnet porrfilm och kukar...tycker inte det här är mycket bättre... Vet inte riktigt vad jag ska göra med den här tråden(Med tanke på en moderator diskuterar här aktivt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 den kommer bli låst i velket fall som helst nån som minns det hära ingen har låst den ännu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 HAHA! Jag skojar ju! Pico var den enda med humor ju! Kom igen, haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 samma som jag gör när jag inte är ensam hemma sitter vid datorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Tommy, verkligen humor. Verkligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 (redigerad) HAHA! Jag skojar ju! Pico var den enda med humor ju! Kom igen, haha! du borde inte vara Mod på TNZ EDIT nu är jag ensam Redigerad 2 november, 2003 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 är alltid ensam efter skolan då jag inte är med vänner då men annars... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 är alltid ensam efter skolan då jag inte är med vänner då men annars... jag är alltid ensam på helgerna kan vara skoj i bland... men vi har oftast hockey matchre då, och då kan inte mina föräldrar titta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 jag är alltid ensam på helgerna kan vara skoj i bland... men vi har oftast hockey matchre då, och då kan inte mina föräldrar titta ok...ikväll ska jag va ensam till kl 10...ska plugga franska har 39 ord i läxa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DjPuppet Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) jag matar min apa med döda ankor Redigerad 6 november, 2003 av DjPuppet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 jag matar min apa med döda ankor jätte kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 du borde inte vara Mod på TNZ EDIT nu är jag ensam Jag är inte det! Jag är Admin på TNZ! Men Back on Topic nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 jag matar min apa med döda ankor Visst? det är väl lag på att man inte får ha apor som "husdjur" i sverige.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Visst? det är väl lag på att man inte får ha apor som "husdjur" i sverige.. tror jag me om man inte har ett zoo då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 har du stränga föräldrar? första gången jag var ensam hemma va ja...9 haha, jag ver 6 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts