Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 är ensam hela natten förutom brorsan... ska vara uppe riktigt sent och kolla på film Vaddå för nån...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vaddå för nån...? Porr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Porr nej okej då, lite ska kolla på en rysare strax! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 nej okej då, lite ska kolla på en rysare strax! vilken tid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 den är på trean nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 När jag är ensam hemma brukar jag: Dra upp gitarren på hög volym Spela musik kolla på film (det är inte som ni tror ) lite andra vanliga saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 den är på trean nu! Aha lilla porr snubben.. Jag ska vara ensam hela dagen idag.. vet inte vad det kan bli.. Ska nog försöka ragga tjejer.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Aha lilla porr snubben.. Jag ska vara ensam hela dagen idag.. vet inte vad det kan bli.. Ska nog försöka ragga tjejer.. vilka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Aha lilla porr snubben.. Han menade nog att rysaren gick på trean Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Han menade nog att rysaren gick på trean ja de gjorde ja made tänker bara på sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Ä aldrig ensam hemma :'( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Ä aldrig ensam hemma :'( :'( :'( hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 hur gammal är du? han har kanske en mamma som är hemma fru Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 han har kanske en mamma som är hemma fru kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 han har kanske en mamma som är hemma fru nä jag är 13 bast gammal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 nä jag är 13 bast gammal har du stränga föräldrar? första gången jag var ensam hemma va ja...9 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Första gången jag var ensam hemma (länge... inte bara ett par timmar) var en helg när jag var... umm... 10 tror jag. Sen den helgen är jag ensam hemma nästan varje helg... Fast inte den här helgen. Men det spelar ingen större roll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 jag var själv hemma när jag var 8 år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 När jag var 2 månader gammal lämnade min familj mig! Men jag bor med nåra luffare nu så jag klarar mig även om deras dator suger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 När jag var 2 månader gammal lämnade min familj mig! Men jag bor med nåra luffare nu så jag klarar mig även om deras dator suger! 2 månader? är du trög eller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts