Space Hunter2001 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hmhm hmm jag vill påminna att det finns yngre medlemmar här på forumet så ni kan väll skipa snusk pratet som sagt och när jag är ensam hemma så brukar jag vara med mina polare och lira beyblade för det mesta och spela Trivia Pursuit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hmhm hmm jag vill påminna att det finns yngre medlemmar här på forumet så ni kan väll skipa snusk pratet Det är väl inget snuskprat? det är bara vad folk gör när de är ensammna hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 jo men jag tror nog ändå folk har forstått nu vad dom flesta gör när dom är hemma berörande det ämmnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hmhm hmm jag vill påminna att det finns yngre medlemmar här på forumet så ni kan väll skipa snusk pratet som sagt och när jag är ensam hemma så brukar jag vara med mina polare och lira beyblade för det mesta och spela Trivia Pursuit Och..?! Tror du inte barn runt 10 fattar att r*nka = runka, k*ulla = Knulla m.m Varför göra det svårare att läsa.. Tror tom. att en 7åring skulle fatta att k*ulla betyder knulla.. Men men, alla kan ju ljuga och säga att dom kollar på bamse eller nått istället.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag förstår mig inte på er grabbar.. Varför runkar ni bara när ni är ensamma hemma? Vågar ni inte runkar när det är folk i huset eller?? Jag brukar iaf sova länge, ha fester, svina ner, XXX-rated stuff, va med polare när jag är ensam hemma... Dom sakerna gör jag för övrigt när mina föreldrar är hemma oxå..(förutom att ha fester o svina ner ) Ja vist gör man det när dom är hemma, men man måste vara diskretare, man kan ju inte ha högsta volym på porr filmen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Och..?! Tror du inte barn runt 10 fattar att r*nka = runka, k*ulla = Knulla m.m Varför göra det svårare att läsa.. Tror tom. att en 7åring skulle fatta att k*ulla betyder knulla.. Men men, alla kan ju ljuga och säga att dom kollar på bamse eller nått istället.. stell jag tror nog andå att ljuga är bättre barn som är lite yngre kan få fel uppfatning av kroppslig närkontakt så just därför är det bättre att ljuga desutom så är det skadligt att våldföra sig på sig själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag minns när förra vardagssnack blev låst för ett tag sen, då var ämnet porrfilm och kukar...tycker inte det här är mycket bättre... Vet inte riktigt vad jag ska göra med den här tråden(Med tanke på en moderator diskuterar här aktivt) Jag är typ alltid ensam hemma... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag är typ alltid ensam hemma... stackare innan älskade jag att vara ensam, för då kunde man hoppa runt och käka bullar och spela bandy inomhus.. men nu är de så trist hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 skadligt att våldföra sig på sig själv Ja det är det. Men inte skadligt att r*nka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 stell jag tror nog andå att ljuga är bättre barn som är lite yngre kan få fel uppfatning av kroppslig närkontakt så just därför är det bättre att ljuga desutom så är det skadligt att våldföra sig på sig själv Men WTF! Har du tänkt på att kanske besöka en doktor?? Hur fan kan man få fel uppfattning av kroppslig närkontakt..?? Barn i den åldern exprementerar med allt.. Jag vet inte vad du gör(eller om du äns har gjort det) när du r*nkar men inte fan skadar man sig själv.. Och om du menar att barn runt 10års åldern skulle testa på andra saker så tror jag att dom skulle fatta att man tex. inte kö upp en banan i skitan o sånna saker.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Och om du menar att barn runt 10års åldern skulle testa på andra saker så tror jag att dom skulle fatta att man tex. inte kö upp en banan i skitan o sånna saker.. HAHAHAHA Tillåt mig att skratta. Västa aegda komentaren! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Och om du menar att barn runt 10års åldern skulle testa på andra saker så tror jag att dom skulle fatta att man tex. inte kö upp en banan i skitan o sånna saker.. HAHAHAHA!!! dagens skönaste kommentar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 stell jag tror nog andå att ljuga är bättre barn som är lite yngre kan få fel uppfatning av kroppslig närkontakt så just därför är det bättre att ljuga desutom så är det skadligt att våldföra sig på sig själv fan runkar du med rakblad eller eftersom Kärlek är en sjukdom, farligt att runka..du kanske skulle prata med en doktor. till er andra: sluta skriva knulla , K*ulla.. alla här fattar nog att K*ulla är knulla. Och om du menar att barn runt 10års åldern skulle testa på andra saker så tror jag att dom skulle fatta att man tex. inte kö upp en banan i skitan o sånna saker.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Men visst verkar han lite sjuk pojken.. Om man tror att kärlek är en sjukdom och att onani är övervåld på sig själv så tror jag man borde gå och kolla upp det.. Men men, finns nog folk som är värre än dig SH2001.. Så du kan vara lungt ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag gör inget speciellt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag gör inget speciellt.. jag tror att jag vet va du gör mademan fan va du är uppe tidigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 jag tror att jag vet va du gör mademan fan va du är uppe tidigt Ja vet Man har ju spelat CS hela natten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vad jag gör när jag är ensamen hemma? Övervåld på mig själv Sen hög musik, full bas, käka godis och dricka läsk. Weee.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 är ensam hela natten förutom brorsan... ska vara uppe riktigt sent och kolla på film Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 sitter antingen på internet eller tittar på film... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts