Wild_hawk Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag bruckar *censur* med min *censur* och spela jävligt hög musik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 ja e ensam hemma just nu... har käkat en massa bullar och snackat i telefon... Buusigt! Det var häftigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 jag blir aldrig ensam! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag bruckar *censur* med min *censur* och spela jävligt hög musik Jag bruckar *censur*(kn*ll*) med min *censur*(fl*ckv*n) ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 sitta vid datorn, va uppe ganska länge och sånt.. ibland sover kompisar över, och då blir de skoj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 ibland sover kompisar över, och då blir de skoj det är roligast om de som sover över är motsatta könet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Sitta vid datorn,lyssna musik,skjuta Soft Air Gun på grannen,och thaia som utav helvete Thaia=R*n*a Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag bruckar *censur*(kn*ll*) med min *censur*(fl*ckv*n) ? tror han syftar på sin K*K.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Brukar inte göra nåt speciellt. Hög musik ibland, på helger kan det hända att jag köper Cider. Men annars görs väl inget speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Vilket extremt givande svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag bruckar *censur* med min *censur* och spela jävligt hög musik Jag brukar (ha s*x) med min (Tjej) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) nej mer som: Jag bruckar *polera* *pokalen* Redigerad 31 oktober, 2003 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hög musik och barnförbjudna grejjer PM:a mig är du snäll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hawk,thaia heter det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hawk,thaia heter det! huh? vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag förstår mig inte på er grabbar.. Varför runkar ni bara när ni är ensamma hemma? Vågar ni inte runkar när det är folk i huset eller?? Jag brukar iaf sova länge, ha fester, svina ner, XXX-rated stuff, va med polare när jag är ensam hemma... Dom sakerna gör jag för övrigt när mina föreldrar är hemma oxå..(förutom att ha fester o svina ner ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Varför runkar ni bara när ni är ensamma hemma? Vågar ni inte runkar när det är folk i huset eller?? Klart vi gör (jag iaf), men man kanske gör det extra mycket när man är ensam! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag kollar på porr film med ljud, Är ute länge, letar öl, rycker skinet av korven. Porr film kollar jag på när det är nåra hemma också fast inte med ljud då . Rycka koreven gör jag också när dom är hemma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Tömmer några burkar cola, går till bar-skåpet å hämtar lite annat drar in på XXX - stuff (även om mina föräldrar är hemma) tankar lite XXX films sätter på CANAL + å glor på lite mer XXX (typ L.A Unforgiven) sitter uppe till 03,30 typ, innan jag läser en bok å går å lägger mig. ibland kan det blir dator 8 tim i sträck men men Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts