jontemad Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Vad brukar ni ha för er när ni är ensamma hemma.Kom ihåg i somras när mina föräldrar var bortresta.Jag var typ uppe till 06.00 och tittade på MTV.Sen gick jag ut med hunden efter det så stack jag till bagaren och köpte lite bullar,åt lite och la mig sen det var en upplevelse Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Ha förbannat hög musik på, sitta vid datorn och äta upp allt som finns i huset. Gjorde jag idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 hög musik och barnförbjudna grejjer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Har fest! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Ha förbannat hög musik på, sitta vid datorn och äta upp allt som finns i huset. typ samma här.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) sitter vid datorn... en gång satt jag vid datorn i 36 timmar... efter det så kom mina föräldrar hem så jag kollade på tv i 10 minuter sen somnade jag.. Redigerad 30 oktober, 2003 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Spelar hjärn-mördar musiken till MAX och sedan spelar jag po.. erotik spel. ( ganska kul ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Hehe... ja man ska ju ta o passa på när ingen är hemma.Då kan man ju göra sådant man ju nog inte kunde tänka sig göra när ens föräldrar är hemma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag gör inget speciellt när jag är ensam Jag gör samma saker när mina föräldrar e hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag gör nog också ungefär samma saker. Fast lite mer spännande blir det ju när man är ensam hemma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag tar chansen att lira The Thing med högsta volym Morsan gillar inte direkt ljuden som kommer från det spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Party Party! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Chattar med Stellan och Topp3 Kollar lite Porr, dricker kaffe och spelar ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 sitter vid datorn... en gång satt jag vid datorn i 36 timmar... efter det så kom mina föräldrar hem så jag kollade på tv i 10 minuter sen somnade jag.. mitt rekord är ca 37 timmar men jag var inte så trött... bara lite yr och sånt, så det tog ett tag innan jag somnade ------------------------------------------------------------------------------- oftast så brukar jag spela skit hög musik, sen blir det kanske lite pr0n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 37 timmar är ju inte så mycket ? :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) jag har inte skrivigt det heller jag fick inte vara uppe någe mer så jag måste gå och lägga mig Redigerad 30 oktober, 2003 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Sitter uppe hela natten med hög musik eller spelar något kul spel... Mycket Coca Cola går det åt också! Sen blir det ju lita andra barnförbjudna grejer också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 mitt rekord är ca 37 timmar men jag var inte så trött... bara lite yr och sånt, så det tog ett tag innan jag somnade blev också lite yr.. och mina händer såg helt mysko ut en blå/lila nyans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Hehe, det blir mycket *CENSUR* när man e själv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) ja e ensam hemma just nu... har käkat en massa bullar och snackat i telefon... Redigerad 30 oktober, 2003 av fr34k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts