Valle-Ball Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 var kan jag ladda ner photoshop?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Hmm WareZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Hmm WareZ Han kanske menade demot! valle-balle: Om du menade demot så går det att ladda ner på http://www.adobe.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 På tal om Photoshop... så har jag en skiva där det står Adobe Photoshop Elements 2.0! Är den ganska ny eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Är inte elements typ nån tillägssak? Det är ju inte photoshop i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Fullversionen av photoshop är ganska dyr.. . att alla bra program måste vara dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 På tal om Photoshop... så har jag en skiva där det står Adobe Photoshop Elements 2.0! Är den ganska ny eller? elements är en väldigt nerbantad version av ps tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 elements är en väldigt nerbantad version av ps tror jag det har du helt rätt i, och Elements 2.0 är också den senaste som kommit ut (PS Elements CS har väl iaf inte kommit ut än?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts