Pain To ThE MaX Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag har 512 mb RAM men jag undrar vad jag kan ha som mest? Kan man se det i datorn eller? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Det brukar stå i manualen för datorn eller för moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Med min dator följde det med en CD-rom med information om chassit, moderkortet, tangentbord och mus, hur man uppgraderar datorn m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Letar och letar men hittar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 (redigerad) Stäng av datorn och montera bort huven, kolla hur många lediga platser Du har för att montera RAM Minnen (Brukar finnas tre platser) men kolla in manualen för Ditt moderkort det står alltid där. BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 [O][T],Oct 26 2002, 14:39]Stäng av datorn och montera bort huven, kolla hur många lediga platser Du har för att montera RAM Minnen (Brukar finnas tre platser) men kolla in manualen för Ditt moderkort det står alltid där. Jag har hört att garantin försvinner om man skruvar bort chassit, är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag har hört att garantin försvinner om man skruvar bort chassit, är det så? Tror hag inte.. dom kan ju inte se om man har skruvat bort det... sen så måste man ju skruva bort det om man ska byta ut nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Tror hag inte.. dom kan ju inte se om man har skruvat bort det... sen så måste man ju skruva bort det om man ska byta ut nått... Nää...jag har max försäkring så jag FÅR kasta den ut genom fönstret(överdriver lite). Men jag hittar inte en manual för mitt moderkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag har hört att garantin försvinner om man skruvar bort chassit, är det så? Så var det på min dator. Då hade de satt en ettikett på baksidan som inte fick brytas. Men det företaget jag köpte datorn av har gått i konkurs så nu kan jag lugnt öppna den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Så var det på min dator. Då hade de satt en ettikett på baksidan som inte fick brytas. Men det företaget jag köpte datorn av har gått i konkurs så nu kan jag lugnt öppna den... vad jobbigt att inte få skruva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts