notorius Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag ville bara vet vad man ska ha för nätverkskabel om man ska dela internet genom en router till andra datorer. Korsad eller oskärmad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 en helt vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 på min router spelar det ingen roll, bra va? vad har du för router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag har en D-Link DI-604 och så ska jag koppla mitt Ps2 till d. Vad behöver jag för kabel? Det finns ju kablar så att man bara kan dela datorer och det finns kablar man dela internet med, problemet är att jag vet inte vad en sådan kabel heter. Snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 RAK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag ville bara vet vad man ska ha för nätverkskabel om man ska dela internet genom en router till andra datorer. Korsad eller oskärmad? Bara så du vet är "korsad" inte motsatsen till "oskärmad". Oskärmad är utan gummiskydd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag har en D-Link DI-604 och så ska jag koppla mitt Ps2 till d. Vad behöver jag för kabel? Det finns ju kablar så att man bara kan dela datorer och det finns kablar man dela internet med, problemet är att jag vet inte vad en sådan kabel heter. Snälla hjälp jag sa ju att du skulle ha en helt vanlig tp-kabel korsad har man för att kopla ihop 2 datorer utan nått imellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 så jag ska inte ha en korsad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 det spelar ingen roll på en sådan router Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts