Arman Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag försöker bränna en litet klipp som jag filmade med kameran på en DVD-skiva. Men klippet jag har är i avi! Funkar inte en DVD med avi? Jag försöker converta den också men det kommer bara upp felmeddelanden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 ... hepp, svara inte då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 ... hepp, svara inte då! Jag håller med dig Arman vilka skitstövlar det finns. Man sitter och väntar i 20 minuter och ingen svarar! Det är bedrövligt. Seriöst, låt folk läsa topicen först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 men använd AVS Videoconverter 2.4 finns på Downloads.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 men använd AVS Videoconverter 2.4 finns på Downloads.com "Can not create file" Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts