Space Hunter2001 Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 jo i den här topicen hade jag tänkt at medlemmar kunde posta demos som dom tycker är bra och länka till dom så andra kan ladda ner dom jag hoppas bara inte den här tråden blir låst pga warez men demos är faktiskt gratis och inte warez så allt borde gå bra nåja tipsa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Ska man fixa en länk också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Ska man fixa en länk också? Det tror jag nog... det blir iaf lättast för den som vill ladda ner demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Call of Duty demot är ganska kul! Finns att ladda ner på http://www.callofduty.com Call of Duty är gjort av samma team som gör Medal of Honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Håller på att ladda ner en demo till Worms 3d, här är länken Vet ikke om den funkar, men det borde den göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) Age of Mythology demot är ett grymt demo. Och fullversionen är svingrym! Edit: Här finns länkar till att ladda ner Age of mythology: The Titans demot. Har inte testat demot men fullversionen är mäktig! Redigerad 30 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts