MAFIA_KING Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Farligt spel! Många som har fastnat i det! Jag har fastnat...för att inte snacka om min kompis...han har spelat det e i 6 år(iaf sen d kom ut) Han va lvl 50 elite knight men sålde den för 1000(riktiga pengar) hans brorsa e lvl 93 master sorcrer och har såkllt en sak på spelet för 10000(riktiga pengar)(det var dragon scale mail han sålde den bästa armorn i spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag har fastnat...för att inte snacka om min kompis...han har spelat det e i 6 år(iaf sen d kom ut) Han va lvl 50 elite knight men sålde den för 1000(riktiga pengar) hans brorsa e lvl 93 master sorcrer och har såkllt en sak på spelet för 10000(riktiga pengar)(det var dragon scale mail han sålde den bästa armorn i spelet) Lol, dme e dumma som köper det, orka paja rl cash för virtuella grejer. /btw DSM e itne bäst, E-Plate är det finns många armor bättre en DSM) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Lol, dme e dumma som köper det, orka paja rl cash för virtuella grejer. /btw DSM e itne bäst, E-Plate är det finns många armor bättre en DSM) Nej isånnafall bara 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 (redigerad) LoL für f*n. Jag får typ hjärtattack så fort jag hör ordet Tib.... *EDIT* Jag tycker iaf det är kasst. Redigerad 5 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 suger lika hårt som golf och lunarstorm tilsammans hatar de spelet SHIT! Jag som trodde det var dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Lol, dme e dumma som köper det, orka paja rl cash för virtuella grejer. /btw DSM e itne bäst, E-Plate är det finns många armor bättre en DSM) hahahaha eller inte han kan inte sälja en dragon scale mail för 10.000 2. den e inte den bästa armorn i spelet 3. magic plate armor e bäst och den kan du få 5000 för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Ushhh så tråkigt...ursäkta men det är vad jag tycker USHHHH!!!! (Massor av ungar som knåddar det på skolan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 (redigerad) hahahaha eller inte han kan inte sälja en dragon scale mail för 10.000 2. den e inte den bästa armorn i spelet 3. magic plate armor e bäst och den kan du få 5000 för DU DET HAR HAN VISST Bara för att du inte ens fattar ngt Redigerad 9 november, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 men gå in på www.tibia.de och titta att DSM E INTE SÅ VÄRD OCH ATT den inte e den bästa armorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 (redigerad) men gå in på www.tibia.de och titta att DSM E INTE SÅ VÄRD OCH ATT den inte e den bästa armorn Nej den e inte bäst, men dedn skyddar emot ELD! Men han sålde den för 10-000 IAF. Nu begraver vi strids yxan och håller oss till ämnet(lr?) OMG vad heter du på tibia och vilken värld e du på? Redigerad 9 november, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts