saffecool Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 .^ | | Jag undrar hur man kan configuera i windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 .^ | | Jag undrar hur man kan configuera i windows??? konfigurera vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 konfigurera vad? kompilasonen så man kan kompilera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 tror inte att det är någon större mening att du ger dig in på det köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 tror inte att det är någon större mening att du ger dig in på det köttis nä, du verkar inte förstå det stora hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 tror inte att det är någon större mening att du ger dig in på det köttis va snackar du om ??? jag kan programmera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 va snackar du om ??? jag kan programmera kanske det, men det är lite skillnad på att konfigurera javascript och avancerade program Vilken nivå är du på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 kanske det, men det är lite skillnad på att konfigurera javascript och avancerade program Vilken nivå är du på??? jag konfigurerar inte javascript jag konfiguerar program som man också man kompileraa im linux med make Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 jag konfigurerar inte javascript jag konfiguerar program som man också man kompileraa im linux med make eh...jaha? så du gör program så att du kan komplimera linux med make?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Alltså windows är som inte programmerad med "så man kan kompilera linux med make". Windows är hårtavancerad c++ språk... för att ändra i windows filer lär du åtminstone behöva en bra c++kompilator och dom brukar inte vara billiga... (Billigaste jag hittat hittils: Virtualc++ för omkring 4000:-) Så alltså..... ja'a... hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) Windows GUI är (väl) uppbygt i visual basic. Redigerad 30 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 är ni helt puckade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Alltså windows är som inte programmerad med "så man kan kompilera linux med make". Windows är hårtavancerad c++ språk... för att ändra i windows filer lär du åtminstone behöva en bra c++kompilator och dom brukar inte vara billiga... (Billigaste jag hittat hittils: Virtualc++ för omkring 4000:-) Så alltså..... ja'a... hehe. Det går ju ändå inte att ändra i Windows-filer bara med hjälp av en kompilator, filerna är ju redan kompilerade! Om man vill ändra så måste man ju få tag i källkoden, vilket m$ bara ger ut ibland till univeritet och sånt. (Men dom får bara titta på den, inte ändra något) the-copy: Är det? Det har jag svårt att tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) jag konfigurerar inte javascript jag konfiguerar program som man också man kompileraa im linux med make Så enkelt är det nog inte i Windows Och för att kompliera behöver du källkoden... Och den har inte Microsoft släppt Eller har du hackat M$!? Visa: Redigerad 30 oktober, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 är ni helt puckade nej, men du verkar ju inte precis förstå vad vi snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 nej men har inget med windows och göra *suck* men t ex. om man laddar Gnomeattack som är ett spel för linux och då ska mna skriva configure och så hur gör man så i windows.... Förlåt att jag drog upp denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 menar du hur man öppnar kommando-fönsret? Start => Kör/Run => cmd eller command.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 du behöver inte göra så med win, dubbel-klicka på filen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts