matte Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 kan nån hjälpa mig jag behöver ett lätt pogram som man kan göra bilar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 ( va du vill modda nu då ) tanka Zmodeller.. från. www.zmodeller.com typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matte Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 ska pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 du kommer inte att klara de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matte Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 nej det gjorde jag inte finns det inget annat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 nej det gjorde jag inte finns det inget annat?? De finns tyvär inga fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Jo det finns ett som heter 3D Studio Max fast det kostar pengar. ZMODELER är inte så svårt om man kan det, men det är ju så att man ritar bilen i paint precis. Redigerad 31 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts