Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 NFS:UG äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 AE_Dave: Innan jag masar mig till den där länken och laddar ner det, måste man ha Return to Castle Wolfenstein för att spela det? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 på wolfenstein som AE_Dave berättade om så har jag problem det kommer upp en skylt där det står:"could not load openGL system". vad ska jag göra? :'( p.s. jag har patchat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 på wolfenstein som AE_Dave berättade om så har jag problem det kommer upp en skylt där det står:"could not load openGL system". vad ska jag göra? :'( p.s. jag har patchat det samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 counter-strike condition zero är väldigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Eh själv har jag inte varit med om det problemet i just Enemy Territory. Men alltså jag kan iaf ge er ett tips ni kan testa: Wolfenstein Enemy Territory använder sig av Quake motorn och Quake motorn behöver stöd av OpenGL drivrutiner och inte av Direct3D eller nåt så om ni har Direct3D måste ni byta till OpenGL. AE_Dave: Innan jag masar mig till den där länken och laddar ner det, måste man ha Return to Castle Wolfenstein för att spela det? Nej Enemy Territory är ett fristående spel och du behöver inte ha RTCW installerat. *EDIT* Om ni kan starta spelet till huvudmeny och serverbrowsern så kolla i options menyn på "Display/graphic" (eller vad det nu står hehe har glömt var längesen jag lirade det) sen kollar ni så att alla alternativen är inställda för eran dator. Redigerad 1 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 STAR WARS JEDI KNIGHT:JEDI ACADEMY rätt snygg grafik synd bara att grafik motorn bygger på q3 arena motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Dempaboy, jo, klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 har lånat nhl 2004 av min brorsas vän as ball! verkligen något man borde köpa.. skriva några saker som är nytt 1. man kan skapa spelare som man kan bestäma klubbor, hjälmar och skridskor till, t.ex. jofa hjälm 2. när man gör ett eget lag kan man göra en arena, där kan man bestäma hur de ska låta när man gör mål, hur sargen ska se ut, hur trapperna ska se ut....mm... 3. man kan möta lag från Tyska hockey-ligan (DEL) den finska-ligan (SM-liiga) och den svenska-ligan (Elitserien). 4. de är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 har lånat nhl 2004 av min brorsas vän as ball! verkligen något man borde köpa.. skriva några saker som är nytt 1. man kan skapa spelare som man kan bestäma klubbor, hjälmar och skridskor till, t.ex. jofa hjälm 2. när man gör ett eget lag kan man göra en arena, där kan man bestäma hur de ska låta när man gör mål, hur sargen ska se ut, hur trapperna ska se ut....mm... 3. man kan möta lag från Tyska hockey-ligan (DEL) den finska-ligan (SM-liiga) och den svenska-ligan (Elitserien). 4. de är grymt bra! det verkar låta kul! även fast jag inte gillar sport spel så mycket (förutom rally spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 det verkar låta kul! även fast jag inte gillar sport spel så mycket (förutom rally spel) japp, de roligaste nhl spel.. när man vinner stanley-cup är de skit häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Jag har alla spelen nedan . PS2: Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty (Men det är bättre att köpa Substance) Timesplitters GTA3 GTA: Vice City PC Half-Life Generation Box (Hur kan ni tycka det suger? ) Battlefield 1942 Max Payne Red Faction (Skitbra! Billigt! Men underskattat ) GTA3 GTA: Vice City Vietcong Medal Of Honor: Allied Assult Soldier Of Fortune 2: Double Helix (Har hört ettan ska va vättre dock!) Star Wars: Jedi Knight 2: Jedi Outcast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Jag älskar både NHL och FIFA spel men NHL 2004 är de värt att skaffa de på PS2 eller är de bättre på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 dom spelen jag har på min data är: NHL 2004 GTA: vice city GTA 3 Quake 3 championship manager 01-02 E-jay (gör låtar) The sims unleshead The sims onholiday The sims hot date The sims party The sims expanisions pack The sims ska skaffa följande: Battle field Mafia vet ej mer jag lever på min grannes spel han har cs och fifa 2004 och såna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 fifa 2004 Weee tänk om jag fick låna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Soldier Of Fortune 2: Double Helix (Har hört ettan ska va vättre dock!) Ja, etten är mycket bättre! Tvåan har bättre grafik, men ettan är helt enkelt mycket roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Mina spel: PC: Vice City Max Payne 2 XIII Demo CS 1.6 Freedom Fighters PS2: Vice City GTA3 James Bond: Angent under fire The Getaway Max Payne Grand Turisom 3 Tony Hawk 4 Playstation: Harry Potter och de vises sten Nascar 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 på wolfenstein som AE_Dave berättade om så har jag problem det kommer upp en skylt där det står:"could not load openGL system". vad ska jag göra? p.s. jag har patchat det Eh. Det var längesen du skrev det och har kanske gett upp hoppet men men. Efter att ha suttit många timmar för att komma fram till ditt problem så lyckades jag till slut. Okej så här är det: Ditt Enemy Territory kan inte hitta igen någon OpenGL drivrutin på din dator. Return To Castle Wolfenstein Enemy Territory använder Quake motorn och den behöver stöd från en OpenGL drivrutin. Så om du inte har någon så'n så rekommenderar jag dig att masa dig in på nån hemsida och tanka hem det! Och OM det nu skulle råka vara så att du använder dig utav en OpenGL drivrutin så bör du nog söka upp en doktor åt din stackars dator eller nåt sånt. Några bättre tips kan jag inte ge dig tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 PC Spel: Civilization III Command & Counqer: Generals Halo Combat Evolved Diablo 2: Lord Of Destruction Max Payne 2 Midnight Club 2 Age Of Empires: Counqerors Warcraft III Grand Theft Auto 2 Grand Theft Auto Grand Theft Auto: London Grand Theft Auto 3 Grand Theft Auto: Vice City Lord Of The Rings: The Return of the King - Demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts