kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Min brosa säger att jag hade fuskat för myke när jag hade ne******t GTA3 men det var så när jag tankade det,är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Nu när du säger att du har ne******t GTA3 så har du ljugit. Förrut i en tråd sa du att du inte hade laddat ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 VA?Det kommer jag inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Det är ju inga fusk inslagna om man "skaffar det"( ) eftersom dom raderas när man avslutar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts