KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 GTA3 är inget spel, det är en livsstil! nej. bara ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 nej. bara ett spel Nu blossar det upp ett slagsmål igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Tror jag inte... Arvid är inte den som vill bråka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Tror jag inte... Arvid är inte den som vill bråka... Nej, varför ska man bråka i verkligheten när man kan mucka gräl med Triads eller Columbian Cartel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Nej, varför ska man bråka i verkligheten när man kan mucka gräl med Triads eller Columbian Cartel! Håller med till 100%!... Och du och GTA3_PLAYER har någolunda vett i huvudet för att inte bråka med varandra...(Förutom när PLAYÀ startade bråket mellan mig och simon_ume... ) 1100posts!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Nej, varför ska man bråka i verkligheten när man kan mucka gräl med Triads eller Columbian Cartel! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Nej, varför ska man bråka i verkligheten när man kan mucka gräl med Triads eller Columbian Cartel! Precis gå på dom små j*vlarna och spöa skiten ur dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Håller med till 100%!... Och du och GTA3_PLAYER har någolunda vett i huvudet för att inte bråka med varandra...(Förutom när PLAYÀ startade bråket mellan mig och simon_ume... ) 1100posts!!!!!!!!!!!! haha. undra varför inte simon blev sur på mig? eller, det kanske han blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 haha. undra varför inte simon blev sur på mig? eller, det kanske han blev Jag va de!! Men bryr mig inte längre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag va de!! Men bryr mig inte längre!! bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts