Scarface Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag är ny bara så ni vet. Gta 3 är ju typ världens BÄSTA spel. Håll med för f*n!!! Och ni som inte vet så vet jag vad han i gta3 heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Hur vet du de?? Vad heter han då?? VC kommer vara bättre än GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag är ny bara så ni vet. Gta 3 är ju typ världens BÄSTA spel. Håll med för f*n!!! Och ni som inte vet så vet jag vad han i gta3 heter. I GTA3 har han väl inget namn? Får han inte namnet i VC? Typ Tommy eller nåt... Annars vill jag veta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Han har inget namn i GTA3, och han säger inte ett enda ord i hela spelet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Han bara står som ett FÅN och nickar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Precis, jag tror han är lite utveklingsstörd!! Han har nåt problem iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Han e STUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Precis, jag tror han är lite utveklingsstörd!! Han har nåt problem iaf Bara för att man nickar är man väl inte utvecklingsstörd?? Jag tycker gubben i GTA3 e cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Har ni sett på bilderna innan dom gjorde spelet f**n vad ful han va då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Innan GTA3?? Jag såg reklamen på GTA3 på MTV så då for jag och köpte PS2:an och GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Innan dom började skapa själva GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Har inte sett några såna bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ok .... men dom e endå FULA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jallar Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Han e STUM Kunne ha gjort som "Uncle Ned" i south park.. Bruke en sånn snakke-dings som man putter på halsen.. (w-h-a-t a-r-e y-o-u t-a-l-k-i-n-g a-b-o-u-t?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Kunne ha gjort som "Uncle Ned" i south park.. Bruke en sånn snakke-dings som man putter på halsen.. (w-h-a-t a-r-e y-o-u t-a-l-k-i-n-g a-b-o-u-t?) He he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 He he Sluta trakassera GTA3-gubben!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Lunga dig arvid!! Det är ju bara ett spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 ganska onödig topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Lunga dig arvid!! Det är ju bara ett spel!!! GTA3 är inget spel, det är en livsstil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 GTA3 är inget spel, det är en livsstil! Iofersej men dom kunde ändå gjort så att han pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts