Zane Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 nån som hört nåt om att ip numrerna lär ta slut redan 2004? jag hörde nån gång men är det nån som har mer fakta ? det kanske var 2040 vet inte http://www.eekma.org/cgi-bin/wiking.pl?IP-adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 HAr för mig dem skulle lägga till 3 siffror ifall dem började ta slut, dte skulle ge ett par miljarder ip nummer till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 HAr för mig dem skulle lägga till 3 siffror ifall dem började ta slut, dte skulle ge ett par miljarder ip nummer till. Ja, nått sånt var det de skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Då är det dags att fixa nytt bredband så man får en bra IP då på 9 siffror och inte 12... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Det finns redan en bättre teknik för ipnummer, IPv.6 tror jag det är. Med den så räcker ipnummren till för alla, nästan allt, för det blir många nummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 dom höjer väl max gränsen 255 till 500 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trigun Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Dom har redan börjat att använda det nya IP systemet, de är typ 2 år sen dom börja med att testa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts