Topp3 Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 DN.se. Jadu... ska man tro på det? Jaja... you have been warned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 hoppas att min dator överlever... tror inte på det faktsikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Men... men... Ingen ström = ingen dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 hoppas att min dator överlever... tror inte på det faktsikt... Varför inte? Skulle mycket väl kunna hända, men sen om magnetjafset har nå'n effekt på oss (asså inte oss människor, ni fattar) är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 jag har hört nåt om att andra magnetstormar som drar förbi liksom förstör mode kortet eller andra grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Alltså seriöst så.... jag tror inte på det där. och OM det trots allt skulle vara sant... hur stor skada gör det att man blir utan el ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Ah, tror jag läste någon lite rand på CNN om det där inatt.. Visste ni föresten att CNN står för: Cable News Network Tycker jag låter ganska så oproffisionellt (stavning..?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Oprofessionellt eller inte.. visste ni att ALL världens media (alla nyhetskanaler, tidningar osv) ägs av 3 snubbar!? Att lära sig vara källkritisk borde vara ett ämne i skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Oprofessionellt eller inte.. visste ni att ALL världens media (alla nyhetskanaler, tidningar osv) ägs av 3 snubbar!? Att lära sig vara källkritisk borde vara ett ämne i skolan.. Hahahaha!!! Nej, det visste jag inte. Och... w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Det är lungt, faran över.... "Solstormen nådde jorden på rekordtid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 rackarns...hade velat se norrsken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) rackarns...hade velat se norrsken w0rd... hade också velat se norrskenet... har aldrig sett ett Redigerad 30 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts