vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 nån som kan skicka gunde i katthult till mig? den är skitful och skitbra på samma gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 nån som kan skicka gunde i katthult till mig? den är skitful och skitbra på samma gång jag också isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Den är skitbra! "Man börjar som en ensam cowboy i kathult, och på vägen kan man samla på sig vapen och annat otyg." (Nått sånt var det han sa iaf) "Han får inte komma in i snickerboa', då kan han skjuta scudmissiler och tomahawkrobotar!" (Nåt sånt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Emil: Jag vet en som ska ställa till kalas idag. Gunde: ******, han tar upp en bazooka! Emil: Det ska jag! BOOOM Gunde: Din lille Emil-skit, nu får du sikta bättre! Att spränga drängstugan tar inte kål på gunde-cowboyen! Gunde vs Emil är bara så bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Just nu Rammstien- Feur Frei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Zyber: HAHA!!! Den hörde jag för ett par år sen! Oj jävlar vad man skrattade då! Skrattar även nu när jag tänker tillbaka på den. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 kan ingen ladda upp den någonstans och länka till den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) kan ingen ladda upp den någonstans och länka till den här? Visst! http://www.unknown-game.rr.nu/filarkiv/gunde.mp3 Redigerad 1 november, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Visst! http://www.unknown-game.rr.nu/filarkiv/gunde.mp3 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Rally-Gunde I KattHult spelas nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts