Defcon Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 hmm det kan inte vara sant, inte ett år för tidigt heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Ja,det är sant...Fast nu är allt helt förstört, alla monster är über starka, och lvl 99 karaktärer kan inte ens döda andra monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Defcon seplar du det ??? men min lvl 99 kan döda Men inte cowa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Defcon seplar du det ??? men min lvl 99 kan döda Men inte cowa :'( jag spelade förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts