ghostmaster Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag har GTA 3 men jag kan inte köra det för att jag ser inte texten vet nån vad jag ska göra om nån vet det skulle jag bli jätte glad PS. HAR NÅN MANAGERZONE I SÅ FALL UTMANA GHOSTMASTER DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Om du har XP, ladda hem XP pathen.. kolla på gtasajten om den finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Ja den finns under GTA3\Downloads\Viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ghostmaster Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 TACK FÖR HJÄLPEN DET LÖSTE MINA PROBLEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts