Arman Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag vet att många har nämnt om rattar funkar till Vice City, men det är ingen som har svarat, iallfall vad jag vet! Till dem som har rattar kan väl testa och se om det funkar bra! Ni som vet att det funkar bra kan väl skriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag testade ratten när jag hade skaffat vicecity.. men det funkade inte så bra med det, bara ratten funkade, men inte broms/gas pedalerna fungerade. Kör med tagentbord istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag testade ratten när jag hade skaffat vicecity.. men det funkade inte så bra med det, bara ratten funkade, men inte broms/gas pedalerna fungerade. Kör med tagentbord istället ok...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts