Game_X Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Vote: MSN, för jag använder inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) Messegner och ett program som heter Odigo (Väldigt Bra!) vote:msn Redigerad 30 oktober, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 vote: msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 har bara använt på skolan ja vet inte ens om det räknas som chatt program: "First Class" tror jag ska skaffa MSN nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Xchat eller IRC chat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) msn... ska jag in på nån mIRC kanal går jag in på www.home.no/cheaterzone/irc/ dom som mIRC inte vill funka för kan gå in där.. skriv bara in kanal + namn... Redigerad 31 oktober, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 MSN..tyvär är ju inte det så orginellt.. Sitter väl på mIRC lite också, ICQ tyckte jag bara var jobbigt, kom bara massa konstiga personer till mig när jag använde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 MSN Messenger, mIRC och forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts