GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Ganska onödig post men har ni testat att skicka PM till er själva? Ganska roligt. Fast det tar ju onödig plats på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Ganska onödig post men har ni testat att skicka PM till er själva? Ganska roligt. Fast det tar ju onödig plats på servern. Går det? Vad konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 det va ju det första man testade.. jag har ett PM från mig själv från samma dag som jag joinade forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 ska bara testa en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 det va ju det första man testade.. jag har ett PM från mig själv från samma dag som jag joinade forumet.. Du är väldigt negativ av dig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts