Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 De måste ju finnas civila oxå, för Maverick är en civil och gaselen är ju oxå civil (den som ser lite konstig ut) gaselen vad e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 gaselen vad e det Hör du inte det på namnet... GasElen Det är en helikopter som går på gas och el!!! Me is a jackass!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 De här är en gasel: http://www.gtasajten.com/bild.asp?s=2&Bild...n/chrome_sg.jpg Så där nu ska de funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 ok...här e en Maverick http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/maverick.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 På bilden med Mavericken så flyger han nästan över golfbanan, den är ju rakt fram på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 japp jag har inte märkt det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Vatten??zzzzzzz.... VA SA NÅN VATTEN ! vadå vatten ? LANDA PÅ VATTEN !?!?!?!?!? WOHOOOOO NANANANANANANANA ! ojojoj det kommer bli sååå tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag ska utforska staden så mycke de går innan jag börjar köra. Nästan så jag kan den utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag ska utforska staden så mycke de går innan jag börjar köra. Nästan så jag kan den utantill Att göra uppdragen är det bästa sättet att lära sig staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceSquad Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det finns en heli som kan landa på vatten också inte bara ett flyg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tänker köra uppdrag få Mp5:an Testa skjuta ...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Och du startade en ny topic för att söga det här??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag?? Jag har förklarat vad som var tanken med de här topicet och varför jag la ner!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Tänk att hovra ca 5 meter från marken så att man nästan kör på mäniskor, f*n vad grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 landar på en polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 f*n glömde sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 du vet att du riskerar att bli avstängd va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 du vet att du riskerar att bli avstängd va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vem riskerar de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts