lulle Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag hörde av någon att demot fanns på pressbyrån jag stack dit och köpte det på morgonen.... Ni som snackar Max Payne 2 det e bra men jag lovar och svär detta är 10000tals gånger bättre. Grafiken e så jävla bra det e otroligt verkligt också tex när man trycker på X så sparkar han lågt om man gör det några gånger så helt plötslig blir det sloemo... och då teycker man på några knappar till ochså sparkar man han i huvet och han flyger upp i luften i slowmo.... det e så jävla fett tex ida när jag spela så sparka jag in en gubbe i en taxi hela rutan sprack och han flög ner på marken och taxiföraren körde där ifrån med en redd blick det finns bara 2 uppdrag ddet ena när man ska köra till en bar och slå ner en chinese och det har man bara 1min på att köra till baren och det e bull så det finns ingen fri körning men det jag han me taxin var precis och det andra uppdraget var man på ett rätt gangsterliknande bad där man skulle skjuta ner några gubbar det e det fetaste spelet jag har redan helt klart bokat det och jag råder er gör det för det kommer gå åt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Grafiken e så jävla bra det e otroligt verkligt också tex när man trycker på X så sparkar han lågt om man gör det några gånger så helt plötslig blir det sloemo... och då teycker man på några knappar till ochså sparkar man han i huvet och han flyger upp i luften i slowmo.... haha hur värkligt är det då Finns demot inte att ladda hem nån stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 räker det inte med , vad e det, 3 trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 haha hur värkligt är det då Finns demot inte att ladda hem nån stans? hehe väldigt verkligt... tyvärr så finns det ej till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) Alla skapar nya TC trådar när dom har sett något nytt, Skriv i den som skapades först.. Så blir det inte så jobbigt att hitta allt.. För vi skulle samla informationen där.. Redigerad 28 oktober, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Du har redan gjort 3 såna här trådar lulle . Testatde du PS2 demot eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Du har redan gjort 3 såna här trådar lulle . Testatde du PS2 demot eller? OK jag håller med om att jag har gjort många trådar men dom andra trådarna ligger så lånt ner och då läser ingen dom!!! Jag spela det på PS2 Xman det e öververkligt så d så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 OK jag håller med om att jag har gjort många trådar men dom andra trådarna ligger så lånt ner och då läser ingen dom!!! Jag spela det på PS2 Xman det e öververkligt så d så Men om du postar i dom hamnar dom längst upp då kanske folk läser Går demon att köpa på pressbyrån?? i en tidning eller nåt Finns det kvar? då måste jag köpa demon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Ja jag köpte min tidning på pressbyrån en stor en och det var en tidning med orange silvrigt plast runt om så var det 13speldemos Det kosta 138spänn men det e fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) Ja jag köpte min tidning på pressbyrån en stor en och det var en tidning med orange silvrigt plast runt om så var det 13speldemos Det kosta 138spänn men det e fett Kan du kolla vad tidningen heter? Det skulle vara snällt Edit: kan du också säga vilka mer demon det är på skivan? Redigerad 29 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 OK FREDRICO På det orange silvriga plastet som tidningen e i står det bara Playstation2 special edition:ultimate review guide Demosen: True Crime, Soul Calibur 2, Finding Nemo, Half Life, Dynasty Warriors3, Maximo, Parappa The Rapper 2, REZ, Drakan, ICO, Time Crisis2, Wipeout Fusion och Jack & Daxter Men True Crime E Helt KLART FETAST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 OK FREDRICO På det orange silvriga plastet som tidningen e i står det bara Playstation2 special edition:ultimate review guide Demosen: True Crime, Soul Calibur 2, Finding Nemo, Half Life, Dynasty Warriors3, Maximo, Parappa The Rapper 2, REZ, Drakan, ICO, Time Crisis2, Wipeout Fusion och Jack & Daxter Men True Crime E Helt KLART FETAST WOW! får väl sticka å köpa en sådan tror jag... eller tvinga mamma... True Crime verkar skitgrymmt Btw, står det något intressant i tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Om du menar det demot som var med i OPSM så tyckte jag det var skitkasst. Dåligt grafik, kontroll m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Om du menar det demot som var med i OPSM så tyckte jag det var skitkasst. Dåligt grafik, kontroll m.m. OPSM ?? VAD E DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 OPSM = Official Playstation Magazine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag vet inte det stod bara Playstation på framsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 FINNS DET INTE TILL PC : :'( :'( :'( :'( HOPPPAS DE KOMMER SNART :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts