eClipz Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Hej. När man ska lägga in avgasflammor till bilen så ska man enligt en annan som skrivit klistra in en hel radda text i particle.cfg. JAg undrar om man ska radera det andra i particle o klistra in det nya eller bara låta det andra va. Nu när jag väl har gjort detta så *PLING* i spelet och det hänger sig. VARFÖR! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Det har blivit nåt fel. Men jag har aldrig gjort det så jag vet inte vad du ska fixa, sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Du ska ersätta hela orginal raden i particle.cfg, med den "moddade". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts