Leone Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vem f*n är det som säger att man inte kan simma på varända gtasajt jag har varit inne på står det att man kan simma, eller jag kanse har fel? Jag har aldrig hört talas om det, trots att jag har letat ärslet av mig för att hitta ny fakta om vice city! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 You can`t swim.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 nej precis, det kan man inte.....det är ju det som de flesta hade velat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ok....MAN KAN INTE SIMMA . SLUT!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hur många gånger har du kört VC då???.....Jag är trött på alla som säger att ett spel är bra utan att ens veta om det.....Man kan säga jag TROR det kommer bli världens bästa spel...INTE att det kommer bli det för det vet man inte även om man har jättemycket fakta om spelet kan man f*n inte säga det i förväg!!!! men gta3 e ju tusen miljoner gånger bättre å roligare, då borde vc oxo bli det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har aldrig hört talas om det, trots att jag har letat ärslet av mig för att hitta ny fakta om vice city! man kan INTE simma d stog på ign för typ en månad sen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja det har vi redan skrivit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag trodde det men du ljög dom på nån annan sida dom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag har en kod så man kan simma men den kanske inte funkar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Hur gör man nu när man vill skriva med stora bokstäver när dom har uppdaterat trycker man på "close all tags" när man har val färg och skrivit det man vill eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Svara då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Ska försöka utan eran hjälp Nska vi se om det går Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det gick inte hur gör man då?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det gick inte hur gör man då?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Kolla posten Nya medlemmar i Off-Topic istället för att spamma ner här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 All jag vill är att ha hjälp, ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kan man hoppa fallskärm??, jag har hört det, det skulle va kul att peppra från en fallskärm eller vad tycker ni...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kan man hoppa fallskärm??, jag har hört det, det skulle va kul att peppra från en fallskärm eller vad tycker ni...? Nej det kan man inte men visst skulle det vara kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Mobacko kan du inte edita din första post istället för att skriva 10 på raken??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 det finns ju nån bild nånstans där man typ siktar på nån kille i luften, det ser ut som om han hoppar fallskärm.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Nej det kan man inte men visst skulle det vara kul. Eller hur skulle det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts