_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Dom flesta e väll skottsäkra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Då är det bara att ta fram en sån här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Då flyger man iväg ja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Kanske 100 meter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Undrar hur det kommer se ut när han laddar om raketgeväret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Tror inte man ser skottet då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Man tar fram en ny raket och sätter på där fram men varifrån kommer han få raketen, ur fickan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Tror knappast det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men vart kommer han få den ifrån tror du den kan ju inte bra komma av sig sjäv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Tänk om man måste ha en väska för att ha BaZZen och om man inte har det kan man bara ha ett skott Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Det skulle inte va kul. Men man kan ha 10 vapen med sig som högst en ur varje "klass" så det skull inte göra så mycket kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Det skulle inte va kul. Men man kan ha 10 vapen med sig som högst en ur varje "klass" så det skull inte göra så mycket kanske? Var har du hört det. jag tycker man ska få bära med sig alla sina vapen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag fråga Hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag läste nån stans att man bara kunde ha me sig ett ur varje klass också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Made_Man Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 vad e en klass då?????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag tror det är slag vapen pistoler, shotgun, machinegun o.s.v men jag inte helt säker Hultan vet nog. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Made_Man Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag tror det är slag vapen pistoler, shotgun, machinegun o.s.v men jag inte helt säker Hultan vet nog. okej då vet jag, tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Made_Man Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 gå in på den här sidan, många screens GTAreactor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag har lagt ut en länk till den är sida och många andra lite längre ba på samma topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Titta lite först innan du lägger ut.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts