Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Sanchez tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Det är mitt favorit fordon i spelet ÄNSÅLÄNGE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag vet inte om den här faktan finns nån annan stans men jag lägger inden hoppas ni kan engelska Grand Theft Auto 3 was set in Liberty City, which sprawled over 3 islands, Vice on the other hand is set in sunny Vice City (obviously!, complete with the obligatory palm trees and other such novelties. Take note, this game isn’t a full and proper sequel, this is by no means GTA4, that’s a good while away, this is more of an appetiser, but make no mistake, theres enough improvments here to keep you more than happy: - Double the weapons Including Machetes and more. - Ability to enter buildings. - Improved Police and pedestrian AI. - Over double the amount of vehicles. - Quadrouple the amount of voice overs. - Ability to shoot out tires. Also Cops shoot out tires. - Cops chase other criminals and arrest them. - Main character talks. - Abiltiy to kneel down. - Martial arts. New fighting animations. - Map Display with height moniter. - Improved character models. - More than 1 type of Cop Car. - More than a few types of Police, eg: Foot Police, Biker Police, Heli police, SWAT. - Clothes move in the wind. - New Vehicles include: Jetskis, Motorcycles, Skateboards & Helicopters. - You can bail out of cars. - Inside locations, disco, bars, etc over 50 locations in all. - Vice city is over 2 times bigger than Liberty, and the whole city is open the moment you start the game, no waiting for bridges! - Updated targeting system & you can now beat cars up with bats. - Gangs walk in clusters now, not like a gay pride parade. All in all, it’s shaping up to be a quality, must have title. Faktan var hämtad från: Gamestyle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Fy f*n skateboards det såg jag inte ens själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 men man får ju inte hela banan från början, utan efter 10-15 uppdrag.. och nån på ign skrev att det INTE fanns några poliser på två hjul... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 De där verkar vara gammalt!! När R* svarade på frågor så sa dom att man inte kunde ha inlines och sånt (tror dom menar skatar oxå)! Men de skulle vara tufft med cycklpolisen som man kan köra på!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Ja vet inte om allt är sannt men man kan ju alltid hoppas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag fattar inte vad dom menar med - Improved Police and pedestrian AI. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Med biker police tror jag dom menar motorcykelpoliser Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 De betyder att dom är smartare än förut!! Polisen och fotgängare alltså!! KOLLA IN SPIDERMAN!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Hehe fotgängarna var helt konstiga i 3:an på nåt sett inte mänskliga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Kan någon svara på min fråga är den här killen bög eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Hehe fotgängarna var helt konstiga i 3:an på nåt sett inte mänskliga de gick bara runt och sa my mother is your sister eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Han liknar en B*G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag kan inte uttala mig om killen e homosexuell eller inte, men tro det eller ej så såg man ut så på 80-talet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 precis som MaFe98 säger så såg man ut så på den tiden.. Som du ser i bakgrunden så har ju tjejen string-baddräkt?? Tror dock inte han är bög.. Men man vet inte?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 ser rätt bögig ut iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag tycker han ser ut som en äkligt smörig kvinnocharmör (felstavat?)..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 ser rätt bögig ut iallafall Ja, han är rätt lik dig Mika.. HAHAHA!!!!! Puss på dig!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men det är lite fag varning va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts