Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Du vet dom har gjort klart spelet för länge sen bara att dom inte har sålt det än tror jag. För jag vet en sida där man kan köpa det bränt för 90kr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 En annan sak som GTA3 överför det är en båt ochså den stora fiskebåten. Och dom har ju gjort vice city större med hjälp av större vägar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Nu fattar jag inte riktigt?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 ja fatta inte ett pizz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 En annan sak som GTA3 överför det är en båt ochså den stora fiskebåten. Och dom har ju gjort vice city större med hjälp av större vägar. Större vägar??? Dom har väl ändå gjort hela spelet större!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 VC är dubbelt så stort som LC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Det kommer bli grymmt att man kan "låsa upp" poliskläder och andra kläder så man blir av med några stjärnor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Du måste ju ha kläderna för att bli av med polisen!! Jag har läst nånstans att de är bara upp till två stjärnor!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag vet det men var det inte det jag skrev? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Det kommer bli grymmt att man kan "låsa upp" poliskläder och andra kläder så man blir av med några stjärnor. Så skrev du!! Vad jag har förstått så låser man upp kläder efter vissa uppdrag!! Du måste ju ha dom upp låsta!! Och om du har mer än 2 stjärnor får du besöka en pay n´spray!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Om man gör ett visst antal uppdrag får man ny kläder. Jag har sett ungefär 7 olika kläder som han har på sig. Om man tar på sig nya kläder när man har t.ex. 4 stjärnor så blir det 3-2 stjärnor kvar. Så har jag fattat det i allafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 De funkar inte om du har mer än 2 stjärnor!! För polisen kommer ju vara mycke bättre i VC än GTA3 så dom kommer ligga på en som iglar!! Men ingen kan ju säga att den har rätt för ingen har ju spelat de men jag har läst de när dom frågade folk på R* så sa han att om man bara har 2 stjärnor och byter kläder kan man bli av med dom men om du har mer måste du till pay n´spray Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Men vad kommer dom ha för taktik i VC då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Ingen aning!! Dom har inte sagt nåt så de får vi nog inte veta förän vi har VC eller om nån nisse postar en spoiler!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag är ganska säker på att dom kommer ha batong iallafall för det har jag sett på en bild eller så tillhör batongen nån annan, vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Eller vad tror du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 De kanske dom har!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Så här ser Batongen ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Är det nån som vet vad crossen heter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts