Mobacko Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag skulle vilja att man skulle kunna ha en helt vanlig kärring cykel det skulle va najs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ja det skulle vara najs!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Mountainbike och rullskridskor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Meppra uta h*lv*te på inlines hjulen så dom går sönder så han flyger iväg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ärligt vilket spel är bäst Mafia vs. GTA Vice City Jag lägger min röst på GTA VC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 VC är tusen miljoner gånger bättre!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Du kan ju skriva dina idéer i min ÖNSKELISTA istället för att göra en ny topic, men du är väl ny här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Det här är ingen J*Vla poll av något slag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ja, jag är ny Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vad skulle ni vilja att det skulle finnas i GTA VC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag skulle vilja att man kunde simma!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Men det har du väl sett på IGN att man inte kan ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 VC är tusen miljoner gånger bättre!! Hur många gånger har du kört VC då???.....Jag är trött på alla som säger att ett spel är bra utan att ens veta om det.....Man kan säga jag TROR det kommer bli världens bästa spel...INTE att det kommer bli det för det vet man inte även om man har jättemycket fakta om spelet kan man f*n inte säga det i förväg!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vem f*n är det som säger att man inte kan simma på varända gtasajt jag har varit inne på står det att man kan simma, eller jag kanse har fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceSquad Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 R. har sakt att man inte kan de och på http://boards.ign.com/message.asp?topic=29...29183832&page=1 där har dom svart på frågor man kan inte simma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Man kan inte simma de gjorde dom klart för länge sen men de skulle vara grymt skoj OM man kunnat simma! Så Perkav va f*n menade du?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Då kanske jag hörde fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag skulle vilja att man skulle kunna ha en helt vanlig kärring cykel det skulle va najs Edited by StellHell - Oct 27 2002, 15:54 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Är det nån som tror att det kommer finnas något i GTA 3 som kommer vara bättre än i GTA VC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 De kommer ju vara med fordon från GTA3 i VC!! Mer vet jag inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts