EikichiOnizuka Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Någon annan som blev tårfylld när Mafia slutade , jag tyckte det var synd att han blev dödad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag! :'( Ärligt talat, kalla mig mesig men det gjorde jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Me to!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 i spelet blev det som om man kännde TOMMY,Paulie Och SAm Så i slutet så blev jag lite ledsen när Tommy dog och spelet slutade :'( :'( :'( Hoppas att MAFIA 2 Kommer ut så kan det vara Tommys Dotters son som skall vara mafia och hämnas på Fam Salieri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) Jag hade blivit tårögd OM inte min dumma polare sa hur det skulle sluta när jag låg på sista uppdraget! Redigerad 29 oktober, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag hade blivit tårfyld i ögonen OM inte min dumma polare sa hur det skulle sluta när jag låg på sista uppdraget! Irriterande! Hatar såna dumma polare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 synd att han dog men jag blev inte tårfylld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) Det heter väl tårögd och inte tårfylld? Redigerad 28 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Det heter väl tårögd och nte tårfylld? lol... w0rd. Nej, blev inte tårögd då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Det heter väl tårögd och nte tårfylld? man kan skriva både och säga både och där ja bor...men kanske inte där du bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Det heter väl tårögd och inte tårfylld? Ja, jag tyckte väll det lät lite fel när jag skrev det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 hmmmm... jag vart inte ledsen för nån här på forumet gorde en topic om det utan att skriva spoil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Jag tycker att det var rätt åt honom när han hade gjort så mycket dumt! Jag sa HAHA när han dog!!! magofdhgo rbkjfde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jag tycker det var en aningen sorgligt.+ Musiken var så j*vla stämmningsfull också för den delen.Kom och tänka på en sak när jag såg slutet det var det att dom sa ju -mr salieri sends his regards. Och lite tidigare så verkar ju det som om att tommy är minst 55-60 år gammal (ca 25-30 under sin tid i maffian) Så jag menar mr salieri måste ju vara väldigt gammal om inte långt ifrån döende.Det kom jag att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jag tycker det var en aningen sorgligt.+ Musiken var så j*vla stämmningsfull också för den delen.Kom och tänka på en sak när jag såg slutet det var det att dom sa ju -mr salieri sends his regards. Och lite tidigare så verkar ju det som om att tommy är minst 55-60 år gammal (ca 25-30 under sin tid i maffian) Så jag menar mr salieri måste ju vara väldigt gammal om inte långt ifrån döende.Det kom jag att tänka på. Salieri=Efternamnet Alltså, det kan ha varit hans son.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 jag vart inte tårig. bara glad för att jag klarade uppdraget, tyckte det var ganska svårt, men inte det mesta svåraste. skit i grammatiken... orka då vi måste vara perfekta på svenska lektioenera med våran lärare, fy jävla helvetes fan vad hon är farlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Jag tycker det var en aningen sorgligt.+ Musiken var så jävla stämmningsfull också för den delen. Kom och tänka på en sak när jag såg slutet det var det att de sa ju att -Mr Salieri sends his regards. Och lite tidigare så verkar ju det som om att Tommy är minst 55-60 år gammal (ca 25-30 under sin tid i maffian) Så jag menar Mr Salieri måste ju vara väldigt gammal om inte långt ifrån döende. Det kom jag att tänka på. Först lite grammatik-rättningar. (jag har svenskprov i veckan så det gäller och träna) Men jag tror att du har fått det där ifrån en Mafia Walkthrough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts