Warmedal Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Bra det, det är bättre att det blir några sidor per dag än 20 på 2 timmar.. Om det här var det bästa du kunde göra så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Kaller: Vad gör man när man inte behöver hjälp med nåt då??? Man kanske vill skriva vad man gjort idag. Men varjefall så har ja hittat ett forum som är bättre och reglerna mycke bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Kaller: Vad gör man när man inte behöver hjälp med nåt då??? Man kanske vill skriva vad man gjort idag. Men varjefall så har ja hittat ett forum som är bättre och reglerna mycke bättre. Om du nu har gjort det tycker jag inte du ska vara här och tycka synd om dig själv.. Var och än är här för sin egen skull.. Det är ingen som håller kvar nån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Om du nu har gjort det tycker jag inte du ska vara här och tycka synd om dig själv.. Var och än är här för sin egen skull.. Det är ingen som håller kvar nån.. Jag trivs då verkligen bra här, men jag hade inte gjort det om jag inte hade vänner här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag trivs då verkligen bra här, men jag hade inte gjort det om jag inte hade vänner här Men han menade att var och en väljer att vara här eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Kaller: Vad gör man när man inte behöver hjälp med nåt då??? Man kanske vill skriva vad man gjort idag. Men varjefall så har ja hittat ett forum som är bättre och reglerna mycke bättre. Kan inte du bara dra? Börjar bli trött på ditt tjat nu om jag ska vara uppriktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 tråkigt att det måste bli så.. men ingen kan iallafall skylla på mig eftersom jag varit borta från forumet ett tag men nu är jag tillbaka jag har haft lite mycket i skolan den senaste tiden, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 tråkigt att det måste bli så.. men ingen kan iallafall skylla på mig eftersom jag varit borta från forumet ett tag men nu är jag tillbaka jag har haft lite mycket i skolan den senaste tiden, jag tänker nog inte skriva så mycket i vardagssnack! jag tänker stanna här på gtasajten tills den dag jag blir banned hoppas de är länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag kommer stanna tills jag blir fotbollsproffs om 5-6 år. Om inte GTAsajten läggs ner först, vill säga. Jag tycker det är bra att VS är totalmodererad. Blir mycket roligare att läsa alla inlägg när det inte står bara t ex: "Ska nog käka en korv" hehe jag ska sponsra gtasajten när jag kommer ut på isen hör man, Besök gtasajten.com.. så hör man hultan säga de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Kan inte du bara dra? Börjar bli trött på ditt tjat nu om jag ska vara uppriktig! sådär uppriktig ska man någ ändå inte vara jag vet faksikt inte om det är bra eller dåligt inga av mina inlägg på vs har blivit godkända så jag antar att det är lite dåligt för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Snälla snälla snälla SpaceHunter, använd , och .. Jag tänker stanna på GTAsajten så länge jag kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 nån kanske skrivit de tidigare men borde det inte gå så att man endast kan skriva ett inlägg om dan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Hultenius : Skulle man inte kunna ha så man bara kan posta max 2 post per dag i V-snack då? För det tar en förbaskat lång tid å få sitt inlägg acepterat (Lr hur det nu stavas) ja själv tycker det är ett hyfsat förslag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Hultenius : Skulle man inte kunna ha så man bara kan posta max 2 post per dag i V-snack då? För det tar en förbaskat lång tid å få sitt inlägg acepterat (Lr hur det nu stavas) ja själv tycker det är ett hyfsat förslag.. ja de skulle vara en bra ideé tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 ja de skulle vara en bra ideé tycker jag Jag tror inte det finns någon sån funktion i IPB. Men om det går, så är det en bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Nej det går inte och jag vill inte börja bråka med IBF-koden, den slår alltid tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) Ok synd =( *EDIT* Skulle man inte kunna fixa speciellt person som är online mycket... Och seiösa...som oxå kan erkänna sådan grejs? så blir det ltie speed i V-Snack gillar inte å vänta 24 timmar för å få in sitt inlägg ? =/ Redigerad 12 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) exakt, jag är här inte för att srkiva i vardagssnack. jag är här för min kompisar :"> men då vad de väldigt synd att de blev så här. hoppas inte att jag är en av spammarna Jag tycker iaf det var bra av Hultan, i stället för att stänga den... Jag menar, har man klarat GTA-spelen så kanske man vill snacka om nåt annat ibland, men självklart inte så att det spårar ur... Redigerad 15 november, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts