isak92 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 hur ger man pizzor med pizza boy på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Använd sökfunktionen i fortsättningen! Man gör precis som om man gör en driveby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isak92 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 hur gör man en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 hur gör man en sån man trycker på Q eller E, då kollar han åt höger eller vänster. Sedan trycker du på NUMPAD 0, då kastar han pizzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isak92 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) jag var på sista uppdraget så haka det upp sig men sån tur så hade jag sparat men så när jag loade så haka det upp sig :'( :'( :'( jag har provat flera gånger Redigerad 27 oktober, 2003 av isak92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts