Danne Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 jag klara det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 30 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag klarade det nyss jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 får det på fredag.. längtar, men då får jag c&c generals zero hour, secret weapons of WW2 å halo pc också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 jag klara max payne på typ 9, o en halv timme jag tog ingen paus och jag använder inga fusk.... men nu har jag klarat de nu .. nu har jag inget o spela... :'( :'( OBS. finns de några mods till max payne 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Finns inga mods ännu, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Nä det finns typ inga moddar , bara så annan skin , men det finns nya banor till Max Payne när man har klarat det , gå in på www.maxpaynesource.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) några MP2 modsidor: http://www.paynereactor.com/ http://www.planetmaxpayne.com/ http://www.mpzone.de/(tysk) http://www.maxpaynearea.de/(tysk) sugen på att göra ett eget MP2 mod?? ladda ner mod-toolsHÄR 'edit hoppas kung fu mod kommer till tvån med! Redigerad 31 oktober, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 ja varva det idag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Måste bara påpeka att slutet när man klarat det på Dead on Arrival är mycket bättre än dom andra. Så nu får ni allt ta och klara det på DoA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Måste bara påpeka att slutet när man klarat det på Dead on Arrival är mycket bättre än dom andra. Så nu får ni allt ta och klara det på DoA. Är det olika slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Är det olika slut? Japp. Nu kommer jag inte ihåg om det var ett annat slut på Hard-Boiled, men på Dead on Arrival var det iaf. ett annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Nu har jag klarat det!! I slutet, när man ska döda Vlad så trodde jag först att man bara skulle cirkelstrejfa så han sprängde golvet, men ack så dumt... Sedan, när jag sparat över allt det gamla, med nästan ingen ammo eller hp, så kommer jag på hur jag skulle göra. Det var ju inte så svårt ändå ... lite surt att alla dog i slutet bara, förutom max då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Japp. Nu kommer jag inte ihåg om det var ett annat slut på Hard-Boiled, men på Dead on Arrival var det iaf. ett annat. är på DOA man bara kan spara ett antal gånger på varje bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 har också klarat det....Otroligt kul att slänga granater under dom...Dom flyger jättelångt... Som i Battlefield när man bombar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag klarade också det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag klarade de idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 är på DOA man bara kan spara ett antal gånger på varje bana Mjo, men jag vet inte om det är så noga. Jag har save:at fler gånger än det "tillåtna", och jag har för mig att jag fortfarande kunde load:a... men jag garanterar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 konstigt.. har inte testat.. men det är ju iallafall det som är det svåra.. och så är det drygt också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Vad är det för slut på sista svårighetsgraden? När man har klarat spelet på svåraste så ska det ju vara en annan slutfilm. Så vad händer i den filmen? Överlever Mona? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jag har varvat det...kort och lätt...men bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts