EikichiOnizuka Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Någon som har spelat Max Payne 2?? Två av mina kompisar har det och jag har fått spela lite. Idag ska jag få mitt. Jävligt fin grafik och ny bra bullettime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag spelade lite hos en av mina kompisar och jag håller med dig til 100%... Det är skitsnygg grafik. (Inget fel på spelkänslan heller týcker jag iaf. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Någon som har spelat Max Payne 2?? Två av mina kompisar har det och jag har fått spela lite. Idag ska jag få mitt. Jävligt fin grafik och ny bra bullettime. Mycket spoilers då?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Wrd...vadå finns Max Payne 2 i Butiken redan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Nepp... kommer i övermorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag har redan klarat det . Vill ni höra lite spoilers? Fråga på bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Klara ut det idag.. ovanligt lätt boss i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Så.dom som har det innan då?.....har tankat det? ni vet väll att man inte får snacka Warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Så.dom som har det innan då?.....har tankat det? ni vet väll att man inte får snacka Warez Jag har inte sagt nåt om warez. Det var dina ord. Men... Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Så.dom som har det innan då?.....har tankat det? ni vet väll att man inte får snacka Warez Vi har aldrig sagt nåt om warez, vi har bara snackat om spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) förstår inte hur ni kan säga att grafiken e bra, mycket e bra, men kolla t.ex. tvättarnas kläder som ligger på markan... platta bitar med textur på Redigerad 28 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag har det, men jag har inte installerat det än, ska ta och göra det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag har det, men jag tycker att det är sk*t svårt! Har bara kommit till nåt jätte stort hus, med "Städare" och en Gun-Shop upstairs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) Själv väntar jag på PS2 versionen, hoppas bara att det är lika bra, för Max Payne (1) till PS2 var lite sämre än det till PC, har nämligen båda.. Vet nån förresten vilket datum det kommer? *EDIT Såg på MaxPayne2.com, 3 December Redigerad 28 oktober, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jepp det kommer ungefär den 3:e. P.S. Jag har Max payne 2 på PC nu , riktigt och inte nerladdat. Jag har också MP1 till PC och PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Ursäkta mig men släpps inte Max Payne 2 den 30 Oktober? Eller är det jag som är ute och yrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jo det släpps den 30-31 oktober men spelbutiken.se har visst fått in den tidigare än alla andra jag har sett strange men jag är ju glad . Iallafall .. jag har kommit till Prologen på Part III. Och jag köpte det igår hoppas det är mycket kvar då!! För jag kan ju inte klara det på två dar! Kanske det kanske. Förresten så ni bara vet, det är samma fuck till 2:an som 1:an sa en kompis , då vet jag hur man gör om någon vill veta : Först på .exe filen så tar du egenskaper och skriver "-developer" efter destinations texten och sedan kan du skriva in "coder" så får du alla vapen tror jag + odödlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) Öh... Eikichi... jag klarade Max Payne 2 efter ca 7 timmar... Del tre är den kortaste delen av dom, så du har inte direkt så mycket kvar nä... Men snart kommer ju moddarna också! Ser verkligen fram emot en kung-fu mod till MP2. Sen så heter det fusk, inte fuck. Och nej, man skriver inte -developer efter .exe-filen, men ska ta egenskaper på en genväg till maxpayne2.exe(eller vad den heter) och skriva in det där. Edit: Dumma stavfel. Redigerad 29 oktober, 2003 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag har det, men jag tycker att det är sk*t svårt! Har bara kommit till nåt jätte stort hus, med "Städare" och en Gun-Shop upstairs är du alvarlig? det är ju typ första banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 OJ :"> hehe det var inte meningen att skriva "fuck" . Men asså jag menar genvägen till Max Payne.exe filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts