Edde_Powe Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Nu har jag klarat 57 % av spelet... inget uppdrag kommer upp inget nytt!! Har nyss klarat alla "Phils's" uppdrag..... Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Tjacka fastigheter! Printworks Kaufman Cabs you name it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edde_Powe Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 asså jag äger allt!! har 30 hidden packages(ca) !!! VADFAN SKA AJG GÖRA? Inget händer!! spelt kan ej vara slut? är bara på 57 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Ta alla paket, gör rampages, gör unique stunts, råna affärer, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edde_Powe Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Är uppdragen klara?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Nej! du ska få ett telefon samtal sen tror jag? Dont Remember..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Du måste göra klart alla fastigheter utom två för att få de två sista storyuppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edde_Powe Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Asså! jag har gjort klart alla assets på alla ställen som går... måste jag hitta alla dem där hidden packeges ?!??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edde_Powe Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Asså! jag har gjort klart alla assets på alla ställen som går... måste jag hitta alla dem där hidden packeges ?!??!!! Har gjort allt detta !! http://www.vicecityunleashed.com/index2.ph...5c13e6cc35533d1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Sidouppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts