Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Såhär blir det ofta när jag kör gtaIII, att alla gängmedlemmar som är med "i bild" bara stannar upp och står helt stilla. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload0/Gang_stand_still.JPG Någon som vet varför det blir så? Är inte störande direkt, kan bara vara kul att veta vad det beror på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Det har aldrig hänt för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Har hänt mig en gång, hackar det samtidigt?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Har hänt mig en gång, hackar det samtidigt?!? Nej, dem stannar bara. Alla andra personer och bilar fortsätter precis som vanligt, och det hackar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 har aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Det har hänt mig ofta, att alla gängmedlemmar bara står helt stilla helt plötsligt. Ganska fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 så brukar de stå när man nyss gjort en rampage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 haha faan va coolt! det har aldrig hänt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Dom vilar väll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 dom har fått total minnes förlust och glömt hur man går (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 dom har fått total minnes förlust och glömt hur man går du är så toki din tratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 dom har fått total minnes förlust och glömt hur man går oj oj oj oj oj! www.skrivihop.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Skön radar, ska ladda ner den på GTAsajten lite mer vice city liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts