Guest Don Lotus Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Gör en omgång no.2 or else ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 tippar på att han har tagit screenen i en replay, då kan man ju vrida bilden hur man vill I replay syns ju inte HUD:en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Schonke Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Här har vi mitt bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) jä*lar! hur fick du dit den där? kanske inte så svårt... men coolt ändå! Redigerad 8 november, 2003 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Schonke Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 jä*lar! hur fick du dit den där? kanske inte så svårt... men coolt ändå! hehe... körde i full fart mot kanten så flög jag upp Sen svängde jag bara lite så att den stod helt och hållet i poolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 hehe... körde i full fart mot kanten så flög jag upp Sen svängde jag bara lite så att den stod helt och hållet i poolen. kan du köra runt i poolen? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Kunde han säkert! Här är mina sista: Bidrag 8 Bidrag 9 Bidrag 10 Bidrag 11 Bidrag 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Riktigt usel PS2 + Digital Kamera - VERISION. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/GTAVC.jpg En liten annorlunda parkering bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Riktigt usel PS2 + Digital Kamera - VERISION. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/GTAVC.jpg En liten annorlunda parkering bara! HAHA värt o ta kort med digitalkameran fast BRA parkerat!! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Kunde han säkert! Här är mina sista: Bidrag 8 Bidrag 9 Bidrag 10 Bidrag 11 Bidrag 12 bidrag 12 ägde ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Thx! Jag bara sparkade på henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 IN YOUR FACE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 IN YOUR FACE känner igen den där bilden, är de verkligen du som tagit den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 känner igen den där bilden, är de verkligen du som tagit den? 1. Han har inte tagit den där bilden! 2. Han har inte fått in reglerna för tävlingen i sitt huvud! 3. Han borde fatta att man ska ta bilderna själv! 4. Han borde fatta det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tindy_14 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Bidrag nr 2 *edit* jag ändra bidrag 2 AZI hur fick du den där SkyLinern å funka? jag har bytt ut dom där Sabretur.dff å txd mot Skylinerns dff å txd men när jag spelar (den ska ju finnas i Bil tvätten) så när jag närmar mig dit så hakar spelet upp sig och det står att VC har stött på ett fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 ja vet inte :s ja har inte använt något fusk .. rille e de nån MOD eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Här är en fin bil som jag tror att alla känner igen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jo c ke funkar värkkligen den där Handlingen. ??? Och vet du hur man öppnar Rar filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 jo c ke funkar värkkligen den där Handlingen. ??? Och vet du hur man öppnar Rar filer. Ghost Rider dom verkar inte vilja svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts