Ridde Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Skulle behöva lite hjälp.. Har ersatt modellen sanchez med en annan (yamaha yjf? 450) iaf....allt verkar fungera enda tills jag e inne i spelet..sätter mig i en bil å drar iväg men så mitt på vägen eller efter en stund så stannar bilden. dvs VC kraschar...=( så fort jag ersätter modden på motorcykeln med orginal så funkar de prima....kan ngn ha nån idé om vad som spökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Tagit bort skrivskyddet på vc mappen? Instalerat fordonet riktigt (korrekt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ridde Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 jaa..jag har gjort allt det och så har jag ställt en sanchez (cross) i mitt garage å när jag går ut till garaget sen, så kraschar det...=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Kan va att du har för många moddar eller så är det fel på filerna prova ladda hem en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 DMagic Wheelmod behövs oftast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) Är det svårt att installera om? NEJ det är det inte, har gjort det 20 gånger minst! Redigerad 29 oktober, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Är det svårt att installera om? NEJ det är det inte, har gjort det 20 gånger minst! ska det behövas.........? ja är inne på min 6e nu tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Kolla om du har installerat crossen korrekt, om du har det och det inte fungerar ska du installera Dmagic wheelmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Skulle behöva lite hjälp.. Har ersatt modellen sanchez med en annan (yamaha yjf? 450) iaf....allt verkar fungera enda tills jag e inne i spelet..sätter mig i en bil å drar iväg men så mitt på vägen eller efter en stund så stannar bilden. dvs VC kraschar...=( så fort jag ersätter modden på motorcykeln med orginal så funkar de prima....kan ngn ha nån idé om vad som spökar? Jag har typ samma problem nu fast med Skylinen. När ja startar ett savegame så laddar den tills det är ca en halv decimeter kvar på skärmen så fethänger sig allt. Så får ja tabba över till en ruta som säger unhandeld explenation eller nått sånt... skitkul. Not! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 så hände det för ig också.. då var det handlingsfilen som cpade sig... byt ut den så borde de funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Mitt brukar uppföra sig sådär när jag har ändart i default.ide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts